Sidor

söndag 6 april 2014

Söndag

Inte mycket sytid idag (heller) men ett par dregglisar till blev det i alla fall :)
Söta hajar från Memba design och en till i bäckobölja med tummen på <3.
Gillar helt klart de i trikå bäst i passform men bäckoböljan gör sitt jobb, var tvungen att få med tummen som jag hade en liten stuv av med (köpt privat), han är ju en klassiker och var populär redan när jag va liten på 70&80-talet. Men gillar ändå hajarna bäst, så fina!
En bild till från centrum i förmiddags, alla med mössor jag sytt. Vi gick för att leta gummistövlar men det blev bara lek :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

SÖDERTÄLJE, Sweden, Sweden
Här har jag har skrivit en del om egna erfarenheter av att använda och sy tygblöjor. Sen har det blivit lite om andra saker som jag börjat sy. Några inlägg om Asperger som vi har i familjen har det också blivit samt lite om EC. Hoppas att bloggen kan vara av intresse och till hjälp för någon. Ha en bra dag!

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *