Sidor

måndag 17 augusti 2015

tygiztok bloggen



Nu aktiverar jag bloggen igen då jag har återupptagit tygblöjesömnaden och jag kommer att uppdatera här då och då med lite nyheter och sånt som är på gång. Mer om det kommer senare!
Jag syr även barnkläder och annat. För den som är nyfiken och vill se bilder på det mesta jag sytt får gärna följa mej på facebook, klicka på länken under bilden.
Thumbs Up Vector
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008152788609









Men först några uppdateringar om vad som hänt under vår EC-resa samt angående tygblöjor vi använder nu, kommer i ett par separata inlägg.

Ha en bra dag!

/Thessa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

SÖDERTÄLJE, Sweden, Sweden
Här har jag har skrivit en del om egna erfarenheter av att använda och sy tygblöjor. Sen har det blivit lite om andra saker som jag börjat sy. Några inlägg om Asperger som vi har i familjen har det också blivit samt lite om EC. Hoppas att bloggen kan vara av intresse och till hjälp för någon. Ha en bra dag!

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *