Sidor

måndag 22 april 2013

Goldenhars syndrom


Goldenhars syndromBilder från MHC-Basen

Nu har det varit uppehåll här ett tag, sonen som förutom Asperger även har Goldenhars syndrom har legat inne för plastikoperation. Allt har gått bra och han är pigg igen :)
Jag överlämnar till honom att berätta mer om han väljer att göra det. Jag har erbjudit honom att skriva om syndromet, som för övrigt ser väldigt olika ut hos olika personer, här på bloggen om han vill det.
Hans inlägg om hur det är att ha Asperger Att ha Asperger som vi publicerade på Världsautismdagen blev så uppskattat att han kommer att skriva lite fler inlägg om Asperger då och då när han känner för det.
Läs gärna och kommentera om intresse finns, det uppskattas av skribenten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

SÖDERTÄLJE, Sweden, Sweden
Här har jag har skrivit en del om egna erfarenheter av att använda och sy tygblöjor. Sen har det blivit lite om andra saker som jag börjat sy. Några inlägg om Asperger som vi har i familjen har det också blivit samt lite om EC. Hoppas att bloggen kan vara av intresse och till hjälp för någon. Ha en bra dag!

Kontaktformulär

Namn

E-post *

Meddelande *